Massanmälan mot Sten Magnusson på Facebook

Massanmälan mot Sten Magnusson på Facebook

Demokratiterroristen
Administrator
Gud vilka hycklare dessa vidriga ''invandringskritiker'' som bl.a. Katerina Janouch är.
Här gnäller de om massanmälningar från #jagärhär, samtidigt som de själva deltar i sådana kampanjer för att tysta oliktänkande.

Nu är jag avstängd tre dygn från Facebook p.g.a. att jag skrivit ett svar till en SD-politiker i gruppen Heta debatter.

Det här skrev jag:

"Jan Pettersson resonerar ju som man gjorde i Sovjetunionen före Gorbatjov.
Då brukade ju oliktänkande hamna på åtminstone mentalsjukhus. Är det så Jan Pettersson betraktar folk med andra åsikter är det verkligen illa."

Jag har sett betydligt värre saker än det där och ibland undrar jag hur vidriga folk kan vara.

Se bara här:

''Trakasserier mot meningsmotståndare

Då har detta vidriga beteende från de falska och kriminella sidorna hamnat på nyhetsplats.
Kriminella är de här.
1. Politikfakta
2. Gangrapesweden
3. Grsweden
4. Granskning Sverige AB
5. Jagarhar (en falsk version av Jag är här) med koppling till 1-4.
6.000 personer uthängda av hatsajt – kallas ”demokratiterrorister”

DEMOKRATITERRORISTEN

1 Comment

Så här skrev en medlem i en grupp på Facebook som säger sig granska Sveriges Television och Sveriges Radio. Gruppnamn: [Granskning SVT och SR]
Gruppen säger sig vara opolitisk men enligt min mening styrs den av folk knutna till Sverigedemokrater, nazister och extremhöger.
''Man måste va snäll mot Sten Magnusson. Hen är lessen nu. Jättelessen. Jättelessnare kan en inte bli än Mina Dennerts knähund Sten som gläfser hejvilt och bara får mothugg tillbaka.''
Detta är vidrigt.
Är det en saklig debatt att komma med personangrepp av detta slag?
Här säger man sig i dessa kretsar ''försvara yttrandefriheten'' när man lägger upp register på folk, åsikter och därtill deras anhöriga m.fl.
Det är sådant #jagärhär arbetar mot och ni vidriga hycklare i höger-, SD-kretsar och från NMR som ev. läser det här kan jag bara säga:
Ert beteende är kriminellt och rörelsen #jagärhär kommer ni ALDRIG att kunna tysta så länge vi har yttrandefrihet i Sverige.
Därtill vill jag påpeka att era försök att tysta #jagärhär genom att lägga upp falska Jagärhär-sidor med uppmaning till massanmälningar och blockeringar av enskilda privatpersoner med hänvisning till Facebooks regelverk är så idiotiskt att man kunde tro att det var ett aprilskämt.
Ursäkta den här tongången, men det är banne mig inte acceptabelt att folk ska ligga ute i olagliga register bara för att man vill förbättra samtalsklimatet både på Internet och i övrigt.''

http://www.demokratiterroristen.n.nu/2017-11-19_hyckleriet-fran-en-opinionsbildare-fortsatter

Re: Massanmälan mot Sten Magnusson på Facebook

Demokratiterroristen
Administrator
Jaha, nu är jag visst censurerad av ännu en ''yttrandefrihetsförespråkare'' Carina-Fina. Vilka hycklare de är.

Re: Massanmälan mot Sten Magnusson på Facebook

Demokratiterroristen
Administrator
Jag har kopierat och dumpat det här.

''Sten Magnusson2017-11-21 08:00
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Svara
Svar

Sten Magnusson2017-11-21 08:50
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Anonym2017-11-21 09:15
@Sten Magnusson, klok? Har du självbevarelsedrift eller är du bara ett nättroll?. Det råder inget åsiktförtyck på denna blogg. Något som jag vet, eftersom min tolkning av en recension inte överensstämde med Carinas ;-). Alternativa bloggar är öppna för alla åsikter. Just därför syns du här.

Beträffande Gangrapesweden måste du förklara vad det har med denna blogg att göra.

Janouch anser du är en hycklare. Jag anser hon är klokare, smartare tillsammans med andra riktiga Qvinnor än de flesta av våra politiska ledare. Dessutom har hon som invandrare erfarenheter. Visserligen ogillade Sveriges statsminister henne, men konstaterar, i ett dramatiskt tal, att vi har varit naiva.
Sten är du fortfarande naiv, nättroll eller bara dum?
Mässkalle

Svara

Sten Magnusson2017-11-21 09:16
Kommentarerna är dumpade så Carina-Fina eller om du nu är Åsa Westerberg ljuger ju faktiskt här.
''OBS! Jag ansvarar inte för kommentarerna. Gör det själva!''

Det är ju uppenbart att Westerberg eller vem det nu är som döljer sig bakom Carina-Fina TAR ansvar för kommentarerna.''

Re: Massanmälan mot Sten Magnusson på Facebook

Demokratiterroristen
Administrator
10 kommentarer: Jawelin2017-11-20 22:48 Det är motsägelsefullt när feminister som efterlyser kvinnor som tar ton i debatten har en otroligt hätsk kampanj mot väldigt stridbara och kloka kvinnor som Katerina Janouch och Carina Fina med flera. Hoppas att ni orkar fortsätta, ni är såna som lyser upp framtiden i ett annars kompakt mörker. Svara Anonym2017-11-21 07:54 Det är intressant när feminister inte kan förmå att beundra Margaret Thatcher, kvinna, framgångsrik, hade inflytande. Men feminismen handlar inte om det, det måste nämligen vara kvinnor till vänster, annars duger det inte! Svara Sten Magnusson2017-11-21 08:00 Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören. Svara Svar Sten Magnusson2017-11-21 08:50 Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören. Anonym2017-11-21 09:15 @Sten Magnusson, klok? Har du självbevarelsedrift eller är du bara ett nättroll?. Det råder inget åsiktförtyck på denna blogg. Något som jag vet, eftersom min tolkning av en recension inte överensstämde med Carinas ;-). Alternativa bloggar är öppna för alla åsikter. Just därför syns du här. Beträffande Gangrapesweden måste du förklara vad det har med denna blogg att göra. Janouch anser du är en hycklare. Jag anser hon är klokare, smartare tillsammans med andra riktiga Qvinnor än de flesta av våra politiska ledare. Dessutom har hon som invandrare erfarenheter. Visserligen ogillade Sveriges statsminister henne, men konstaterar, i ett dramatiskt tal, att vi har varit naiva. Sten är du fortfarande naiv, nättroll eller bara dum? Mässkalle Anonym2017-11-21 09:21 Det var synd att Stens 1a inlägg togs bort. Ogjort arbete. Nu får du plocka bort detta inlägg! Godkännes ;-) Mässkalle som jobbar sakta på paddan Svara Sten Magnusson2017-11-21 09:16 Kommentarerna är dumpade så Carina-Fina eller om du nu är Åsa Westerberg ljuger ju faktiskt här. ''OBS! Jag ansvarar inte för kommentarerna. Gör det själva!'' Det är ju uppenbart att Westerberg eller vem det nu är som döljer sig bakom Carina-Fina TAR ansvar för kommentarerna. Svara Svar Sten Magnusson2017-11-21 09:27 Det är fegt att Carina-Fina tar bort mina kommentarer och låter ''Anonym'' kvarstå. Svara Jawelin2017-11-21 09:27 Kan inte du Sten M starta en egen blogg, här tillför du ingenting. Men du är magiskt skicklig på att svamla. Svara Sten Magnusson2017-11-21 09:32 Jo tack det gjorde jag för snart två månader sedan när ni hycklare hängde ut mig på bl.a. Gangrapesweden. Ni når sidorna via mitt namn här. Svara Lägg till kommentar

Re: Massanmälan mot Sten Magnusson på Facebook

Sten Magnusson
Ang. Carina-Fina och den vidriga blogg och hycklare den individen är.

Här raderar bloggaren mina motargument men låter detta påhopp från en feg anonym skribent kvarstå.

[...]

Jawelin2017-11-21 09:39
Jag kommer inte att läsa din blogg, jag har fått nog av dig här på bloggen, som du gör allt för att förstöra, vilket kanske är ditt syfte. Du verkar personifiera hyckleriet.
Svara
Svar

Sten Magnusson2017-11-21 09:46
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Svara

Anonym2017-11-21 10:55
Läser din blogg varje dag och den blir bara bättre och bättre.
Delar helt din åsikt angående Katerina Janouch.
Att det nu dyker upp så kallade troll beror på att din blogg blir mer och mer känd.
Hänvisning hit kan jag läsa på andra bloggar.
Som jag ser det börjar det brännas under fötterna på dessa PK.
Svara

Carina-Fina2017-11-21 11:05
Tack! Vi kan aldrig låta de medialt fostrade hat-trollen vinna. Det är då landet går under.
Svara

Anonym2017-11-21 11:12
Lite synd att du tagit bort Sten M kommentarer. Intressant att läsa de PK skadades åsikter.
Katerina och Arga blatten är två hederliga och sanning sägande människor men fram till valet kommer makten göra allt för att tysta menings motståndare ...Diktatur?
Ledsen om det är dig det gäller Carina som rubriken antyder, men ge inte upp din blogg är värdefull.
DGDFria
Svara
Svar

Carina-Fina2017-11-21 13:06
Förstår dun synåunkt, men att ha kvar dessa barbariska synpunkter här tar emt. Skälet är att det osar fukalier och urin om kommentarerna, det stör mitt estetska sinne. Det måste bort.

Svara

Jawelin2017-11-21 13:42
PK-s åsikter får man ju så fort man ser på TV eller lyssnar på radio, eller läser en tidning. Därför läser jag Carina- Finas blogg. Det var lite annorlunda när jag på 60-och 70-talet tillhörde yttersta vänstern Då förväntade man sig att journalisterna granskade makten. Minns Fria Pro-s teater "Typerna och Draken" som granskade Bonnierfamiljens grepp över media. Nu då vänstern dominerar media så granskar journalisterna folket för maktens räkning, tiden är helt ur led.
Svara

Lägg märke till en viss likhet med en ''dam'' som arbetar för Granskning Sverige.

Denna blogg är vidrig och det skulle inte förvåna mig om det är bloggaren som ligger bakom anmälningen som blockerade mig från Facebook tre dygn.